2013. március 7., csütörtök

Majdnem tökéletes séta

Jó az időjárás miatt meg azok a kis hülye bogáncsok miatt, de amúgy teljesen tökéletes séta volt.
Szóval úgy volt, hogy ma elmegyünk egy Mesterhármas sétára arra az új helyre amit Zsófi fedezett fel. De aztán nem lett belőle semmi, de én nagyon akartam menni meg egész jó idő volt úgyhogy elvittem. Elmentünk oda az új helyre. Kb. 30 perc alatt odaértünk. Zsófinak igaza volt, nekem is elsőre megtetszett. Nagyon szupi kis hely, van ott szinte minden. Nagy füves puszta, kisebb erdős rész és víz is, igaz az csak a Tóci de akkor is. :) Szóval odaértünk és végigmentünk az erdős-Tócis részen. Az egy kisebb rész végigmentünk ott aztán meg mentünk a füves részre. Ott sétálgattunk Maya nagyon ügyes volt. Jött ha szóltam pedig teljesen új hely, tele új szagokkal.
Szóval a sétánk alatt 2 olyan dolog is történt amit soha nem gondoltam volna, és hihetetlenül boldoggá tett ez a kis Törpe!:) Az első dolog, hogy amikor körbementünk a füves részen visszamentünk a Tóci mellé. Egy pillanatra nem figyeltem és beleivott a patakba mert nagyon szomjas volt én meg kb. először nem vittem a sétára vizet. Na mindegy, tudom nem túl jó, de ott tisztább a Tóci. Szóval ott mászkáltunk a patak mellett és mindig le-le ment és piszkálta a vizet. Nagyon tetszett neki. :) Aztán gondoltam, megmutatok neki egy botot és beledobom a patakba, hátha belerakja az első lábait. Beledobtam erre bement utána és átúszott a patakon!!! Ott ugráltam örömömben. :D Életében először úszott. Tudom nem volt még elég jó idő ehhez de most olyan nagy a szőre, hogy a szőre töve száraz volt. Aggódtam kicsit, de ahogy hazaértünk megtöröltem. Szóval átúszta és kiment a másik parton. De pont olyan helyen voltunk ami egyenlő távolságra volt a 2 hídtól, szóval nem tudtam hirtelen mit csináljak. Aztán gondoltam elkezdek futni a patak egyik partján és hívom, hogy ő is jöjjön csak a másik oldalon. Na így is lett. Én futok az egyik oldalon ő meg a másikon és jött végig. Egyszer sem állt meg, a hídnál nagyon megjutalmaztam és nagyon örültem. A kis fürdése után nagyon feltöltődött. Rohangált össze-vissza. :D
ÉS a másik dolog,  ez az ami engem igazán boldoggá tett. Elvittem az egyik kis labdánkat, hátha.. Mert azt tudni kell hogy itt a kertben pörög a labdára de amikor próbálok kinn itt előttünk a mezőn labdázni vele, sose érdekli.. Eldobom, fut utána de elkanyarodik. Na most még a fürdés előtt mászkáltunk a füves részen és egyszer csak kigondoltam, hogy kipróbálom, max. elrakom ha nem érdekli. Megmutattam neki, kicsit rápörgettem és eldobtam.. Sprintelt utána és sprintelve hozta vissza elém!! Soha életébe ilyet még nem csinált. Ha visszahozza a játékát akkor is előttem rakja le, de nem közvetlen meg van hogy kicsit messzebb. És utána mégegyszer eldobtam és hozta megint. Szóval nagyooooooon boldog voltam, nem hittem hogy ilyet csinálna egy tök új helyen ami tele van új, idegen szagokkal. Többször is dobáltam neki és minden egyes alkalommal visszahozta. Nagyon büszke voltam rá.
Aztán a fürdés után felpörgött akkor is labdáztunk de kevesebbet. Nem sokkal utána elindultunk haza, mert csepergett az eső. Megálltunk még a Köntösgátnál, vagyis inkább keresztül sétáltunk rajta. És ott szedte össze azokat a kis szar bogáncsokat. Kiszedtem nagyjából de itthon még ki kellett fésülni. Amikor végigmentünk a Köntösgáton, akkor már jobban rákezdett az eső. Nem áztunk el, de jó volt, hogy akkor elindultunk.
Én nagyon élveztem a sétát, Maya is, 100% hogy még sokszor el fogunk oda menni. Képek nem készültek mert nem sütött a nap és a fények elég rosszak voltak, meg amúgy sem vittem fényképezőt. Majd legközelebb!:)
(Holnap Nico szülinap!!!:)) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése