2013. március 1., péntek

Tavaaasz*-*

Mindenki tudja milyen nap van ma. Bizony végre valahára elérkezett Március 1. vagyis a tavasz kezdete. Jó tudom, hogy elvileg majd csak a tavaszi napfordulótól van tavasz, de én már most annak hívom. :D
Jönnek a jó idők, a pulcsis, pólós korszakok, a gyönyörű napsütések, a több órás séták mer nem sötétedik korán és még sorolhatnám. Egyik kedvenc évszakom!:) Nico nem annyira csípi, mert neki már melege lesz a nagy szőre miatt. :D Az ő kedvence a tél. Mondjuk melyik kutyáék nem?:)
Mayát szülinapján kivittem ide elénk a mezőre, hagy szaglásszon, közben meg fotóztam róla, mert olyan jók voltak a fények. :)  Közöseket is csináltam róluk. Nci néha direkt nem hajlandó rám, vagy a kamerába nézni...:DD Kis ravasz, ilyenkor semmivel se lehet rávenni, hogy odanézzen. :DD Csináltam Szösziről egy beállósat is. Ezekből hozok most párat:








Nico itt nagyban csóvál:) Annyira édesek*-*


A következő projektem, hogy Nicoval gyakoroljuk a pórázon vezetést. Még van 14 napom, hogy meggyőzzem apát.. Szurkoljatok!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése