2013. március 1., péntek

Maya 2. szülinap!

Hát természetesen megint nem sikerült betartani az ígéretemet, miszerint írok szerdán..:DD
Szóval akkor hagy meséljek egy kicsit. Mint az a címből kiderült Maya szerdán, azaz 27-én töltötte be 2. életévét. Nagyon boldog vagyok hogy van nekem. Nem tökéletes, de így jó ahogy van, és amugy is lehet a dolgokon alakítani. A behívásán kell javítani de az meg lesz. Ebben az egy évben nagyon sok minden történt velünk de szerintem a legnagyobb mérföldkő az életünkben, hogy megismerkedhettünk az agilityvel. Azonnal beleszerettünk mindketten, a társaság is szuper. Most éppen szüneteltetjük, de talán majd most tavasszal. Nem tudom, de igazából látszik rajta hogy ő is menne nagyon mert, ott kutyák között lehet órákon keresztül a gyönyörű időben. Szóval ez még eldől, de nagyon szeretnénk folytatni. És ennek a társaság is az oka. Nagyon szerettem minden edzésre kijárni, az volt a hetem fénypontja, mert tudtam hogy végig vigyorogni fogok. Mindig röhögtünk egy csomót, biztattuk egymást, egyszóval szuper volt. Na mindegy, majd eldől hogy mi lesz. :))
Az agility által az engedelmese is javult, és új trükköket is tanultunk. Jártunk bemutatókra ahol szokta a különböző zajokat és ismerkedhetett a sok kisgyerek véget nem érő simogatási mániájával.:D Nagyon gyorsan eltelt ez az év, és még mindig alig hiszem el, hogy már 2 éves. Mintha csak tegnap lett volna hogy hazahoztuk azt a csöpp kis fehérséget, aki mindentől félt, és mi is attól féltünk, hogy Nico rálép véletlenül mert nem látja. :DD De ma már elválaszthatatlanok. Ez a kis Törpe fiatalon tartja az én Macikámat. Jókat szoktunk játszani hárman. :)
Nagyon remélem hogy még sok ilyen szuper év áll előttünk, és minden eljövendő élményt együtt, csapatként élhetünk át. 
Boldog szülinapot mégegyszer Törpilla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése